sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Talo sekä oma olo on täysin tyhjä pentujen lähdettyä omien ihmistensä luokse. Viimeinenkin pikkutassu lähti tänään Stadin friiduksi. Huoh, tämä osa kasvattajan hommassa on niin ahterista. ( Anteeksi ilmaus ) Siitäkin huolimatta miten paljon pennut antavat tämän seitsemän viikon aikana minkä ne kotona olevat. Monet naurut niiden takia on saanut nauraa, monet sukkaparit on pesukoneen kautta käyneet ja käsivoidetta sekä lattianpesuainetta on kulunut litratolkulla, mutta tästä kaikesta huolimatta pennut ovat parhautta. Ihanat pienet vattutassut

Laten ja Jerin leikit perjantai iltana





Latte lauantaina kotipihalla


Pieni vesiäinen suuressa maailmassa


Tiltun ja Laten leikit

Pieni tonttuperrolainen


Mun mielestä mun äippä on maailman kaunein ja rakkain

ja sitten mä olen ylpeä myös mun rakkaasta leikkitädistä

vaikka niitä näyttääkin vähän nolottavan tämä minun tunteen purkaus





<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti