torstai 4. lokakuuta 2012



KOHTA ALKAA OLLA 2 VIIKKOA MITTARISSA 



Moikka. mä olen pesueen pienin ja poika

mutta silti mä osaan jo tälläisiä hirmuisia ilmeitä


Mä olen sitten pesueen toinen jäbä

Minä olen sitten neiti töpöläinen eli omistan pienen sievän töpö hännän ja mun toinen simmulainen on jo vähän auki

Moikka munkin puolesta, olen sisaruskatraan ruskein ja vähävalkoisin neiti

Olen katraasta se joka on onnistunut perimään eniten isää eli valkoista. Ja olen tyttö

Iltaa vaan kaikille munkin puolesta. Minulta löytyy myös valkoista muttei niin paljon kuin tuolla edellä esitetyllä siskollani. Minun häntäni on myös töpö

Ja myös mun simmu alkaa aueta

Tässä me ollaan koko pesue aterialla

Ja tämä on meidän rakas äippä

joka antaa meille hellyyttä vaikka me ollaan syömässä

Siitä on myös hyvä ottaa turvaa ja tukea jos ote lipsuu tisutellessa


 Kummallista miten sitä alkaa itse lässyttämään kun joku kyselee pennuista niinkuin tänään eläinkaupassa ostaessani penteleille uutta fleece alustaa. Sitä vain tulee sellainen epämääräinen hymy kasvoille ja puhe muuttuu ihan hellanlettas tuitui asteelle. Me ihmiset muutumme kyllä ihan omituisiksi kun kotona on penneleitä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti